دل تنگه آقا بقیه الله

ایران و جهان _ 13930522

جعفری مقدم | پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر
آیت ‌ا.. سبحانی : کاری که در تهران انجام گرفته (تکریم‌بانوان) خواسته شرع‌ مقدس‌ است
اندیشکده استراتفور: سپاه و بسیج نیروی مستحکم ایران در برابر تهدیدات هستند
مقاومت پیام سردار سلیمانی را دریافت کرده است
بازتاب‌جهانی به‌جهنم‌رفتن منتقدان روحانی
کلینتون:اعتراضات‌به‌اسرائیل ناعادلانه ‌است
درخواست آیت‌ا.. سیستانی برای جلوگیری از اعدام شیخ النمر
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برکنار شد

--------------------------------------------------------------------------------

* آیت ا.. سبحانی از مراجع عظام تقلید قم در پیامی در مورد تعالی معنوی زنان در جامعه و در واکنش به طرح تفکیک محیط کاری بانوان اظهار کرد: کاری که اخیرا در تهران انجام گرفته است، درست خواسته شرع مقدس و به صلاح جامعه زنان است و گفتار برخی از بوالهوسان که غرض از آفرینش زن در نظر آنان چیز دیگری است فاقد ارزش است.
* اندیشکده آمریکایی «استراتفور» ، طی مقاله‌ای درباره «سپاه پاسداران ایران» می‌نویسد: سپاه پاسداران ایران در حفظ امنیت داخلی ایران و حفاظت اطلاعات جایگاه مهمی دارد. از سوی دیگر بسیج مستضعفین ایران نیز که در حدود یک میلیون نفر مبارز پایبند به اعتقادات راسخ مذهبی دارد همکاری تنگانگی را با سپاه پاسداران دارد که نمونه آن را می‌توان در ماجرای سال 2009 (فتنه 88) ملاحظه کرد.
* ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی مقاومت فلسطین در برنامه گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه مقاومت پیام سردار سلیمانی را دریافت کرده است ادامه داد: سلاح مقاومت قابل چانه‌زنی نیست به طوری که آنها نتوانستند در اوضاع میدانی ما را خلع سلاح کنند. وی با اشاره به اینکه به آنها اجازه نخواهیم داد تا وارد فلسطین شوند اظهار داشت: جهانیان خواهند دید که با این دشمن اشغالگر چه خواهیم کرد. ابومجاهد افزود: کسانی که می‌خواستند در منطقه ایران هراسی راه بیندازند حتی یک قرص سردرد به مردم مظلوم فلسطین کمک نکردند اما جمهوری اسلامی ایران کمک‌های فراوانی به مردم فلسطین کرد.
* دکتر حسن روحانی در سخنرانی که در وزارت خارجه ایراد کرد، با حمله به منتقدان مذاکرات، جملاتی را به کار بست که تعجب و البته شادی برخی رسانه‌های خارجی را در بر داشته است. این سخنان  واکنش‌هایی از جانب خبرگزاری‌های مختلف داخلی و خارجی داشت. همچنین حسین شریعتمداری در واکنشی به این سخنان نوشت: چرا جناب روحانی برخلاف توصیه اکید و حکیمانه خداوند تبارک و تعالی، ابراز دوستی‌های خود را نثار دشمنان تابلودار نظام می‌کنند و خشم و عصبانیت خویش را به سوی دوستان می‌فرستند؟!
* «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد احتمالی پست ریاست‌جمهوری آمریکا در انتخابات آینده در مصاحبه خود با آتلانتیک،حمایت قاطع خود از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را اعلام کرد و مسئولیت مرگ همه کودکان و افراد غیر نظامی در خلال این جنگ را متوجه حماس دانست. کلینتون در ادامه، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را با بهانه دفاع از خود حق مسلم این رژیم خواند. وی از ظهور انگاره یهودستیزی در جریان اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی بویژه در اروپا انتقاد کرد.
* منابع نزدیک به مرجعیت شیعه در عراق اعلام کردند که آیت‌ا.. سیستانی از رییس جمهوراین کشور خواسته است تا با مداخله خود مانع‌از اعدام آیت‌ا.. شیخ نمر باقر النمر، روحانی بزرگ شیعه از سوی مقامات عربستان شود.
* به نقل از «مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین»، پس از شکست رژیم صهیونیستی درجنگ غزه «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم، « تبلونسکی» فرمانده نیروی هوایی را برکنار و «عمیکام نورکین» را جایگزین وی  کرد.

-----------------------------

کاریکاتور روز
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/05/21/13930521193514979_PhotoL.jpg
روزنامه تشرین گزارش داد: حملات آمریکا و غرب به داعش در عراق ساختگی و نمایشی است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی