دل تنگه آقا بقیه الله

پیامک سخنان رهبری - 1392/08/12

جعفری مقدم | يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ب.ظ | ۲ نظر

آمریکاییها از آنطرف لبخند میزنند و اظهار میل به مذاکره میکنند 
و از این طرف بلافاصله میگویند همه گزینه ها روی میز است
خب چه غلطی ممکن است انجام دهند

امام خامنه ای (مدظله العالی) هم‌اکنون در دیدار پرشور دانش آموزان و دانشجویان : ۳۰ سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما ۳۰ سال جلوتر بودند

.........................................................

امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار بمناسبت 13 آبان : هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند،اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند. یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند.

.........................................................

امام خامنه ای (مدظله العالی) : همانطور که در مشهد هم گفتم،به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمیکنیم و این تجربه،ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد/اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد.

.........................................................

امام خامنه ای (مدظله العالی) :به دشمنی که لبخند میزند اعتماد نکنیم/آمریکاییها از آنطرف لبخند میزنند و اظهار میل به مذاکره میکنند و از این طرف بلافاصله میگویند همه گزینه ها روی میز است،خب چه غلطی ممکن است انجام دهند.

.........................................................

امام خامنه ای (مدظله العالی) : حرف ما با مسئولین این است که برای گشایش مسائل کشور باید نگاهشان به درون باشد/در عرصه دیپلماسی هم آن کشوری موفق است که متکی به نیروی درون زا و اقتدار و توانیهای درونی باشد.

.........................................................
امام خامنه ای (مدظله العالی) : آمریکاییها بیشترین ملاحظه را با صهیونیستها دارند و مجبورند ملاحظه آنها را کنند ولی ما این ملاحظه را نداریم و از روز اول هم گفته ایم که رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرامزاده میدانیم.
  • ۹۲/۰۸/۱۲
  • جعفری مقدم

نظرات  (۲)

  • عاشق ولایت
  • سلمن لمن سالمکم خامنه ای خامنه ای
    حرب لمن حاذبکم خامنه ای خامنه ای
    برای سلامتی رهبر عالی قدر صلواتی مرحمت کنیم الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    لبیک یا سید علی
  • دل تنگه آقا بقیه الله
  • اللهم احفظ سیدنا الامام خامنه ای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی